راهنمای راه اندازی فروشگاه پوشاک زنانه و دخترانه

nillarosenillarose
281 بازدید
فروشگاه پوشاک زنانه

راه اندازی فروشگاه پوشاک زنانه و دخترانه یکی از ایده های ورود به کسب و کارهای حوزه پوشاک است. زیباترین مدل های پوشاک زنانه و دخترانه در فروشگاه های کوچک و بزرگ به فروش می‌رسد.
آنچه مشتریان را به سمت این مراکز خرید جلب جذب می کند، کیفیت لباس ها و زیبایی دکوراسیون فروشگاه است.
سود آوری بسیار زیاد فروشگاه های پوشاک از عوامل ورود جمعیت گسترده ای به این شغل و حرفه شده است. قطعا برای کسب سود زیاد از فروش عمده و تکی لباس باید یکسری اصول را رعایت نمایید.

 

فروشگاه پوشاک زنانه

با توجه به این تعریف، یکی از عواملی که باید هنگام راه اندازی یک فروشگاه پوشاک به آن توجه کرد، برنامه ریزی برای طراحی دکوراسیون مغازه یا فروشگاه و تامین انواع شیک ترین پوشاک زنانه و دخترانه است.
لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه و دخترانه هم به نوعی باید جذاب، طراحی شود تا کاربران اینترنتی به مشتریان دائمی تبدیل شوند.

در دنیای امروزی که کسب و کارها به سمت خرید اینترنتی تغییر پیدا کرده است، راه اندازی فروشگاه پوشاک زنانه و دخترانه و سامانه های خرید اینترنتی مانتو و … هم از این قاعده مستثنی نیست.
حجم زیادی از مراکز خرید کوچک و بزرگ و حتی کسب و کارهای خانگی هم به نوعی به خرید و فروش پوشاک به صورت خرده فروشی مشغول هستند.
امکان خرید اینترنتی یا ثبت سفارش عمده از بسیاری از فروشگاه های پوشاک زنانه و دخترانه هم وجود دارد.
برخی از مراکز به صورت متمرکز صرفاً در جهت عمده فروشی فعالیت می کنند و بنابراین قیمت خرید پوشاک زنانه در این مراکز مقرون به صرفه است.

با توجه به حوزه فروشگاه پوشاک دخترانه و زنانه می ‌توان به این کسب و کار به عنوان یک شغل پرسود نگاه کرد.
برای موفقیت در راه اندازی یک فروشگاه پوشاک، نکات مهمی وجود دارد که باید همواره آنها را در نظر داشت و از طرف دیگر نباید از آماده کردن مقدمات برای فروشگاه پوشاک مردانه، زنانه و دخترانه غافل شد.
در این بحث به طور کلی به مهمترین نکات و راهکارها در این حوزه اشاره خواهیم داشت.

 

فروشگاه پوشاک زنانه

فروشگاه پوشاک زنانه

 

نکات مهم در راه اندازی فروشگاه پوشاک زنانه و دخترانه

هنگامی که می خواهید یک فروشگاه لباس راه اندازی کنید باید زمان کافی را برای  تهیه یک برنامه عملی و منظم و منسجم اختصاص دهید.
شاید بارها و بارها به مراکز خرید مراجعه کرده اید! حتماً به این نتیجه رسیده اید که صنعت پوشاک، بسیار شلوغ و پرطرفدار است.
کسب و کارهای حوزه پوشاک، رونق خوبی دارند اما در این میان برخی چالش ها و محدودیت ها هم وجود دارد که اجتناب ناپذیر هستند.
ورود مدل های جدید به فروشگاه لباس زنانه و دخترانه، واردات پوشاک قاچاق و واردات پوشاک برند با قیمت گران، این بازار پوشاک را دستخوش تغییرات و تحولاتی کرده است.

با تمام این موارد باز هم خاطر نشان می کنیم که راه اندازی یک فروشگاه پوشاک برای فروش شیک ترین لباس زنانه و دخترانه، بازدهی و سودآوری خوبی دارد.

مهمترین نکات راه اندازی فروشگاه عرضه پوشاک دخترانه و زنانه:

 

  • مدل فروشگاه خود را مشخص کنید

به عنوان گام اول در راه اندازی فروشگاه های پوشاک زنانه و دخترانه باید مدل فروشگاه خود را مشخص کنید.
به این مفهوم که تعیین کنید فروشگاه شما قرار است چه مدل هایی از لباس زنانه یا لباس دخترانه را به فروش برساند؟
چه تعداد انواع لباس را می خواهید در فروشگاه ارائه دهید؟ نحوه فروش شما به صورت حضوری است یا اینترنتی یا به صورت ترکیبی از هر دو روش؟ آیا می خواهید برای راه اندازی فروشگاه خود از چند شریک کمک بگیرید یا به صورت انفرادی می خواهید کسب و کار خود را آغاز کنید؟
آیا به کسب مجوزهای راه اندازی فروشگاه لباس نیاز دارید یا خیر؟ آیا باید در مورد خدمات بیمه یا مالیات اقدام کنید یا خیر؟

مواردی که در فوق به آن اشاره کردیم در برنامه ‌ریزی‌ های اولیه برای راه اندازی بوتیک پوشاک زنانه و دخترانه اهمیت دارد. هم برای فروشگاه های اینترنتی و هم برای فروشگاه های حضوری تمام این پرسش ها باید به دقت بررسی شود.

 

  • برای فروش لباس در فروشگاه پوشاک زنانه، برنامه ریزی داشته باشید

زمانی که تمام مقدمات کار از نظر برنامه‌ ریزی برای فروشگاه انجام شد، اکنون نوبت به آن می‌رسد که لباس ها و انواع پوشاک زنانه و دخترانه را تهیه کنید.

بهتر است پیش از خرید اطلاعات دقیقی از انواع مانتو زنانه، پالتو، شلوار های مختلف و شومیز های مجلسی و اسپرت داشته باشید و به استایل های پاییزی و بهاره توجه کنید.
قبل از خرید انبوهی از لباس ها، طرح منظمی بنویسید که در آن طرح، مشخص شده باشد در فروشگاه پوشاک زنانه قرار است چه لباس هایی ارائه شود.
انواع لباس مجلسی زنانه، لباس زایمان، لباس ورزشی زنانه و دخترانه و حتی لباس زیر زنانه و دخترانه هم جزو محصولاتی هستند که در یک فروشگاه لباس به فروش می رسند.

برای اینکه تمام این بازارها را بشناسید باید فروشگاه های رقیب در یک محله را بررسی کنید.
ارزیابی بازار محلی به شما کمک می کند یک برنامه فروش و بازاریابی دقیق تری داشته باشید.

 

  • برنامه ریزی مالی دقیق و حساب شده برای فروشگاه پوشاک زنانه داشته باشید

راه اندازی مزون پوشاک زنانه و دخترانه کار ساده ای نیست! برای رسیدن به درآمدزایی بیشتر باید هزینه بیشتری در ابتدای کار اختصاص دهید.
قبل از ورود به این کسب و کار، برنامه ‌ریزی مالی دقیقی بنویسید.
مشخص کنید که منابع مالی شما از کدام روش ها تعیین می ‌شود. شاید نیاز باشد برای ورود به صنعت مد و پوشاک، وام دریافت کنید.
اگر سرمایه اولیه شما بسیار کم باشد یا آن را دست کم بگیرید، قطعاً شکست می خورید.

در فروشگاه لباس، محاسبه هزینه خرید کالاها، پرداخت دستمزد کارمندان، هزینه های زیباتر کردن و طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک زنانه و هزینه هایی که مربوط به بازاریابی و تبلیغات می شود، مهمترین قسمت های برنامه ریزی مالی هستند. در این برنامه نباید از هزینه ‌های ماهانه فروشگاه شامل برق، تلفن، مالیات و اداره مغازه غافل شد.

 

  • فروشگاه پوشاک زنانه و دخترانه را با بهترین ویترین راه اندازی کنید

یکی از مهمترین عواملی که مشتریان بیشتری را به کسب و کارهای پوشاک به ویژه پوشاک زنانه و دخترانه جذب می‌کند، ویترین یا دکوراسیون زیبا است.
هزینه کافی را برای ویترین فروشگاه اختصاص دهید.
زیباترین طرح دکوراسیون را برای مغازه پوشاک انتخاب کنید و مطمئن شوید که مشتریان هنگام بازدید از مدل های لباس در فروشگاه به راحتی رفت و آمد می‌کنند.
درباره مسائل امنیتی و خرید تگ امنیتی برای لباس ها هم برنامه ریزی کنید.
با توجه به متراژ فروشگاه پوشاک دخترانه و زنانه، تمام این موارد قابل اجرا است.
اگر با کارشناسان طراحی و دکوراسیون فروشگاهی مشورت کنید، این مسائل را بهتر برنامه‌ ریزی خواهید کرد.

 

فروشگاه پوشاک زنانه

فروشگاه پوشاک زنانه

 

سخن پایانی

برنامه ریزی برای راه اندازی فروشگاه لباس زنانه و دخترانه بسیار اهمیت دارد و اگر تمام مراحل، گام به گام انجام شود و در هر قسمت، هزینه ها به خوبی مدیریت شوند، آنگاه توان گفت این فروشگاه در مدت کوتاهی به سودآوری می‌رسد.

نکته مهم در زمان خرید عمده لباس، ارتباط با تولیدی های لباس در شهر های مختلف برای خرید ارزان قیمت پوشاک است.

مهمترین مسئله در جذب مشتریان، زیباتر کردن نمای ظاهری فروشگاه، چیدمان زیبای ویترین و توجه به مسائل امنیتی داخل فروشگاه است.
نصب دوربین مداربسته، استفاده از تگ امنیتی لباس، برنامه ریزی برای تبلیغات و بازاریابی صحیح پوشاک، موفقیت یک فروشگاه لباس را تضمین می کند.
از طرف دیگر، قیمت گذاری صحیح برای اجناس فروشگاه پوشاک زنانه و دخترانه، یک فاکتور اساسی از نظر مشتریان است.

دسته بندی پوشاک زنانه
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

110+ محصولات
1+ سفارشات تکمیل شده
2+ کاربران
77+ مطالب وبلاگ

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین پیشنهادها و تخفیف در قیمت پوشاک برند زودتر از بقیه با خبر شوید!

پرداخت آنلاین

نمادهای سایت

مشاوره قبل از خرید
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت